Farmacologische waren met TYPO3

"Meda's visie is om een wereldwijd toonaangevende specialty farma bedrijf met een focus op duurzame en winstgevende groei om waarde te bieden voor onze patiënten, aandeelhouders en andere belanghebbenden."

Website
Responsive
Multisite
International
Pharmaceutics
Corporation
Respiration
Dermatology
Pain products
Farmacologische waren met TYPO3
Hoofdkantoor
Zweden
Medewerkers
4.1K(2015)
Omzet
2.1B(2015)

Samenvatting

Meda is een wereldwijd toonaangevend specialty farma bedrijf met een focus op duurzame en winstgevende groei om waarde te bieden voor hun patiënten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Wij streven ernaar om een ​​snel groeiend, innovatief bedrijf te blijven dat open staat voor verschillende soorten commerciële modellen en dat toonaangevend zal blijven in bepaalde therapie gebieden met recept- en OTC-producten. Wij geloven dat we het beste bereiken door onafhankelijk te blijven. We zijn toegewijd aan het leveren van producten die de maatschappij dienen door het verhogen van het welzijn en de kwaliteit van het leven van individuen. Als bedrijf is het ons doel om de beste talenten aan te trekken en te belonen voor uitstekende prestaties. Het behoud van onze uitstekende reputatie is van vitaal belang voor ons.

 

Visie & Missie

Meda streeft naar een snel groeiend, innovatief bedrijf te zijn dat open staat voor verschillende soorten commerciële modellen en dat toonaangevende is in bepaalde therapie gebieden met recept en niet-receptplichtige (Cx en OTC) producten. We zijn toegewijd aan het leveren van producten die de maatschappij dienen door het verhogen van het welzijn en de kwaliteit van het leven van individuen. Als bedrijf is het ons doel om de beste talenten aan te trekken en te belonen voor uitstekende prestaties. Het behoud van onze uitstekende reputatie is van vitaal belang voor ons.

 

Sales & Marketing

Meda's sales en marketing organisatie onderscheidt zich door zijn efficiënte structuur met werknemers met een hoog opleidingsniveau. Onze sales en marketing organisatie opereert in gans Europa en de VS, maar ook in een toenemend aantal groeimarkten en we zijn momenteel aanwezig in meer dan 60 landen.

Buiten Zweden heeft Meda zich zowel organisch als door acquisities uitgebreid. Sales en marketing zijn cruciale processen in de integratie van een overname, omdat het succes van een overname afhangt van het snel integreren en in de markt zetten van de overgenomen producten op basis van het Meda model.

Alle case studies
Feedback