Gouvernementele handel met TYPO3

"IHK Reutlingen biedt raadsman's voor veel eisen bedrijven zou kunnen hebben. Dat geldt ook voor de financiën, eigenaar overdracht, energie, milieu en work-life-balance vragen."

Website
Responsive
Network
Regional
Industry
Commerce
Services
Consultancy
Innovation
Gouvernementele handel met TYPO3
Hoofdkantoor
Duitsland
Medewerkers
37(2014)
Omzet
7.6M(2014)

Samenvatting

In de Industrie- und Handelskamers (IHK) verenigen alle ondernemingen en bedrijven van een bepaalde regio zich, met uitzondering van puur fabricage bedrijven, landbouw en freelancers.

Onder hun verantwoordelijkheden vallen het vertegenwoordigen van de belangen van hun leden in de politiek en het adviseren over economische vraagstukken. Daarnaast biedt IHK-Zentrum für Weiterbildung GmbH, een dochteronderneming van de IHK, presentaties en workshops voor leiders van bedrijven en andere experts.

Een bedrijf oprichten

Duitsland heeft economische vrijheid. Iedereen kan een bedrijf inschrijven, veranderen en beëindigen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst en onderwijs. Maar er zijn wel wettelijke beperkingen met betrekking tot de uitoefening van een beroep.

Echter, niet iedereen is geschikt om ondernemer te worden. Beroepservaring en fundamentele commerciële kennis om een ​​bedrijf te leiden zijn van het grootste belang voor iedereen die een nieuw bedrijf wil oprichten. Toch moet ook persoonlijke geschiktheid in aanmerking genomen worden voordat een bedrijf wordt opgericht.

Het succes van een nieuw opgericht bedrijf is afhankelijk van de juiste know-how over:

Expertise en commerciële kwalificatie, markt- en website-planning, financiële overheidssteun, kapitaal vraagplanning, omzet- en winst-planning, handelsrecht, de rechtsvorm van de onderneming, belastingen en verzekeringen.

TYPO3

De responsive website van de IHK Reutlingen, Tübingen en Zollernalb bevat meer dan 1.000 pagina's en groeit nog steeds, waaronder een selectie van volledig op maat gemaakte modules die een multi-domein setup voeden van meer dan tien extra microsites en de nieuwsbrief managen via CleverReach.

 

Alle case studies
Feedback