Responsive e-business en Multishop met TYPO3

""Met T3CMS en de Multishop Extension, hebben wij een oplossing die volledig voldoet aan onze hoge eisen en verwachtingen hebben." Kenneth Lindegaard, Hoofd Business IT - Carlsberg Denemarken A / S"

Responsive
Multishop
Ajax
International
Brewery
Corporation
Carlsberg
Tuborg
Wiibroe
Responsive e-business en Multishop met TYPO3
Hoofdkantoor
Denemarken
Medewerkers
47.4K(2015)
Omzet
8.8B(2015)

Geschiedenis

Carlsberg werd opgericht door J. C. Jacobsen, een filantroop en fervent kunstverzamelaar. Met zijn fortuin vergaarde hij een indrukwekkende kunstcollectie die nu is ondergebracht in het Ny Carlsberg Glyptotek in het centrum van Kopenhagen. Het eerste brouwsel werd gestart op 10 november 1847 en de export van Carlsberg bier begon in 1868 met de uitvoer van een vat naar Edinburgh, Schotland.

Advertising

Carlsberg tagline "Waarschijnlijk het beste bier ter wereld" werd gecreëerd in 1973 door Saatchi en Saatchi voor de Britse markt. Het begon te verschijnen in  advertenties over de hele wereld van de jaren 80 verder tot hij in 2011 werd vervangen in de meeste regio's door de nieuwe slogan "Dat vraagt ​​om een ​​Carlsberg". De voice-over van de oorspronkelijke advertentie in 1975 werd ingesproken door acteur Orson Welles, die al herhaaldelijk voor Carlsberg advertenties ingesproken had. De in Canada geboren voice-over kunstenaar Bill Mitchell werd ook gebruikt toen het inhuren van Orson Welles te duur werd. In sommige landen is de slogan aangepast naar "Waarschijnlijk de beste pils in de wereld".

Webshop

De officiële webshop van Carlsberg Denemarken voor het bestellen van bier bevat de nieuwste versie van de Multishop module om een  gebruiksvriendelijke frontend te bewerkstelligen rechtstreeks op de pagina. De oplossing is full reponsive en werkt optimaal op PC, tablets en smartphones. De Touch Based ImageSlider die zich aanpast aan de schermresolutie en Ajax Based Shopping Cart met one-step check-out helpen om de mobiele gebruikerservaring te verbeteren.

Alle case studies
Feedback